لیگ قهرمانان اروپا آرشیو خبر ها
همه خوب بودند ! کدام بازیکن بهترین شد ؟

همه خوب بودند ! کدام بازیکن بهترین شد ؟

یوونتوس در شبی به یادماندنی موفق شد تیم منچستر سیتی انگلیس را با یک گل شکست دهد و به صدر گروه خود صعود کند و در انتظار دیدار بعدی مقابل سویا باشد. در ادامه نمرات بازیکنان یووه در این مسابقه را بررسی خواهیم کرد.

جی جی بوفون، 7/10
استثنایی، در حالی که پاس اشتباه مارکیزیو منجر به تک به تک شدن آگوئرو و بوفون شده بود، مانع از گلزنی این مهاجم آرژانتینی شد. همچنین سیو خارق العاده ای در مقابل توره انجام داد.

استفان لیختشتاینر، 6/10
فرصت بسیار خوبی به دست آورد تا گل دوم یوونتوس را به ثمر برساند اما با تلاش جو هارت به گل تبدیل نشد. در طول بازی تلاش بسیار زیادی کرد و باعث شد ناواس و دی بروین شب آرامی را سپری کنند.

جورجیو کیه لینی، 6/10
علی رغم چند پاس اشتباه در عقب میدان، یکی از بهترین عملکردهای اخیر خود را به نمایش گذاشت. با حرکات خود مانع انجام بازی آگوئرو شد و باعث شد مهاجم آرژانتینی شب خوبی را سپری نکند.

آندرا بارزالی، 6.5/10
با یک عملکرد دفاعی منسجم ثبات خیلی خوبی به دفاع یوونتوس داده بود و در طول بازی به خوبی دی بروین را مارک کرده بود و چند بار توپ حریفان را به خوبی قطع کرد.

لئوناردو بونوچی، 6.5/10
به شرایط درخشان خود بازگشته بود و با مارک کردن سرخیو آگوئرو فرصت های گلزنی را از او گرفت. فوق العاده بود.

کلودیو مارکیزیو، 6.5/10
برخلاف پاس اشتباهی که به آگوئرو داد بهترین عملکرد خود را در زمین به نمایش گذاشت. با پاس های خود دفاع سیتی را به خوبی تحت فشار گذاشته و با شوت های خود از فاصله ی دور جو هارت را وادار به واکنش کرد.

استفانو استورارو، 6.5/10
یک نمایش حیرت انگیز از بازیکن جوان و دوست داشتنی یوونتوس، کسی که در بازی های بزرگی که به میدان می رود بلوغ بازی خود را به نمایش می گذارد.او فرمانروای میانه ی میدان بود و مانع از حملات حریف شد و در یک فرصت نزدیک بود گل دوم یوونتوس را به ثمر برساند.

پل پوگبا، 7/10
یکی از بهترین نمایش های پوگبا در زمین.، مسلط در میانه ی میدان و با پوشش میانه ی میدان توره را به خود مشغول کرده بود. فرصت بسیار زیبایی را برای دیبالا فراهم کرد و حملاتی عالی را به سمت یک سوم دفاعی حریف تدارک دید. همچنین با پاس خود به ساندرو که منجر به پاس گل زیبای بازیکن پرتغالی برای ماندژوکیچ بود زمینه را برای گلزنی تیم فراهم کرد.

الکس ساندرو، 7/10
با بازی خوب خود سانیا را وادار به عقب نشینی کرده بود و در تمام بازی عملکرد بی نظیر و بی نقصی را در سمت خود به نمایش گذاشت. همچنین، پاس گل زیبایی برای ماندژوکیچ فراهم کرد.

ماریو ماندژوکیچ، 6.5/10
بازیکن دیگری که نسبت به بازی های گذشته پیشرفت خوبی از عملکردش را نشان داد. در زمین پویا یود و دفاع حریف را تحت فشار قرار داد. او تنها گل دیدار را به ثمر رساند و در حالی که می توانست فرصت دومی را نیز به گل تبدیل کند جو هارت با واکنش زیبای خود مانع از گلزنی مهاجم کروات شد.

پائولو دیبالا، 6/10
در ابتدای بازی فرصت خیلی خوبی از دست داد. دوندگی های زیادی انجام داد و در هنگام پاس دید بالایی داشت.

آلوارو موراتا، 6/10
یک بازی عجولانه از مهاجم اسپانیایی. در حالی که در دو موقعیت می توانست به هم تیمی هایش پاس دهد توپ را از دست داد.

" تیم ترجمه انجمن هواداران باشگاه یوونتوس "


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: